Algemeen

Algemene informatie

Hoe kunt u met met een paar eenvoudige stappen bestelen bij Auto en Anders

1. Het gewenste artikel selecteren.

Selecteer het door jou gewenste artikel en geef hierbij het aantal in. Klik op in winkelwagen. Indien je verder wilt winkelen klik je op ga verder met winkelen. Je kunt dit proces meerdere malen herhalen totdat je klaar bent met winkelen.

2. Start het afrondingsproces van het winkelen.

Klik ga door naar afrekenen om je bestelling af te ronden.

3. Selecteer je vorm van afronden.

Door een eenmalige aankoop te selecteren worden er geen gegevens opgeslagen voor een volgende keer dat je onze webwinkel bezoekt. Wil je wel van deze service gebruik maken, maak dan een account aan en klik bewaar mijn gegevens voor een volgende keer.

<meer informatie over privacy>

4. Voer je persoonlijke gegevens in.

Vul de velden gemarkeerd met een * volledig in. Velden welke niet gemarkeerd zijn met een * zijn optioneel. De gevraagde gegevens zijn belangrijk om je bestelling te kunnen afronden.

5. Verzendwijze.

Hier maak je de keuze dat het product bij jou thuis wordt afgeleverd. De kosten voor de verzending worden hier getoond.

<meer informatie over verzending>

6. Betalingsgegevens.

Hier selecteer je de wijze van betaling. Kies de vorm welke het best bij jouw wensen aansluit.

<meer informatie over betalingsverkeer>

7. Controleer je bestelling.

Hier controleer je voor de laatste maal je bestelling alvorens de bestelling daadwerkelijk af te ronden. Wees hier zorgvuldig in en controleer of alles correct is. Alvorens de bestelling daadwerkelijk af te ronden dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.

Levering.

Doorgaans zullen wij proberen de artikelen welke voor 19.00 uur besteld en betaald zijn, de volgende dag bij je aan te bieden. Tevens vermelden wij bij de artikelen een zo secuur mogelijke levertijd. Voor meer informatie over de verzending van je bestelling verwijzen wij je naar de verzendservice van AutoStyle.

<meer informatie over verzendservice>

1. Digitale Media

Auto en Anders going digitaal,

Ook wij gaan met onze tijd mee, U kunt ons namelijk ook via social media op de volgende kanalen u vraag stelen:

  • Facebook
  • Twiter
  • Website

Als u deze vorm van communicatie kiest kan het voorkomen dat u gestelde vraag wat langer duurt dan normaal, ons team probeert u zo snel mogelijk u een correct en passend antwoord terug te sturen.

 

2. Nieuwsbrief van Auto en Anders

Interesse in onze nieuwsbrief, je kunt je hier op inschrijven. (klik hier) als je je wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief..Je bent dan als eerste op de hoogte van allerlei belangrijke informatie die voor jou misschien van toepassing kunnen zijn . nieuwsbrief van Auto en Anders zal binnen komen via je mail-Box. Als je alsnog geen belang meer heeft in onze nieuwsbrief kan je het met 1 druk op de knop deze weer afmelden.

Houdt er rekening dat je aanmelding of afmelding ongeveer 5 werkdagen verwerkingstijd kost.

3. Klachten

Auto en Ander probeert alles voor 100%  uw aanvraag, voorbestelling en dergelijke zaken voor u te regelen.

Het kan dan zijn dat een klacht heeft, u kunt dan contact met Auto en Anders opnemen, 1 van onze medewerkers zullen u dan de klachtenprocedure gaan verhelpen/uitleggen.

U kunt ook hier klikken u gaat dan automatische door naar onze klachten formulier, hier kunt u uw klacht schriftelijk indienen.

4. Wat is er allemaal bij Auto en Anders Te Koop

Auto en Anders heeft een assortiment van meer dan 1 miljoen producten.

Onze producten hebben onderverdeeld in de volgende categorieën t.w:

  • Automaterialen
  • Banden &Velgen
  • Carrosserie
  • Poetsproducten
  • Aanhanger onderdelen
  • Rislone
  • Motip
  • Accessoires
  • Smeermiddelen

Alles wat wils voor alle type wagens. het compleet assortiment hebben wii voor u zichtbaar gemaakt op onze website. De meeste producten kan je via het kenteken systeem opzoeken, zo wordt zichtbaar wat voor automaterialen bij jou op de auto past.Doordat er elke dag nieuwe producten bij komen kan het een keer zijn dat deze nog niet op de site staat. Is dit een keer zo het geval dan kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen dan achter de schermen kijken of het door u gevraagde product alsnog leverbaar is (klik hier voor contact).

5. Gekochte onderdelen altijd eerst goed controleren en vergelijken met de gedemonteerde onderdelen/materialen.

Het is een absolute voorwaarde dat  gekochte onderdelen/materialen goed gecontroleerd/vergeleken moeten worden. Met het oude gedemonteerde onderdelen/materialen Gemonteerde onderdelen/Materialen  die achteraf niet blijken te passen worden onder geen enkel beding weer retour genomen. Ook speciaal bestelde en elektronische gekochten onderdelen kunnen tevens niet retour. Schadematerialen eerst goed “vergelijken daarna passen en dan pas spuiten“. Gespoten schadematerialen kunnen ook niet retour.

6. Via onze kentekensysteem zijn de meeste automaterialen al visueel zichtbaar.

Auto en Anders heeft het voor u al makkelijk gemaakt, dat u via uw kenteken kan opzoeken welke automaterialen op jou wagen passen. Voordat je een auto-onderdeel bestel is het het handigst om het oude eerst te demonteren en deze al optisch te vergelijken met de afbeelding op ons kenteken systeem, zo voorkom je dat je de verkeerde onderdeel besteld. heeft u twijfels aarzel dan niet en neemt contact met ons op

 

Onze Bedrijfs-gegevens

Auto en Anders VOF
Stockholmstraat 8

9723C Groningen

Tel: 050-7119005

mob.: 06-50625554

info@autoenanders.nl

KvK.nr. ……….

Btw nr. …………

Whatsapp

Faebook

Twiter

Openingstijden

Maandag8:00 - 17:30
Dinsdag8:00 - 17:30
Woensdag8:00 - 17:30
Donderdag8:00 - 17:30
Vrijdag8:00 - 17:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten

Voor spoed gevallen tot 20.00 bereikbaar op
06-50625554
06-50625554

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang

10% korting