Verzending
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
De levertijd van uw bestelde producten hangt af van verschillende factoren:
- Is het artikel op voorraad?
- Welk land is de bestemming?
- Zijn er feestdagen of weekenden tussen de bestelling en levering?
- Moet de bestelling naar een afwijkend adres, zoals een camping?
Een voorraadartikel wordt, na ontvangst van betaling, binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.
Een voorraadartikel bij een van onze leveranciers kan 3 tot 4 werkdagen in beslag nemen.
De status van uw bestelling kunt u eenvoudig volgen via uw account. Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering kunt u uw bestelling stap voor stap volgen. Auto en Anders stuurt u altijd een Track & Trace-code per e-mail.
Aangezien we afhankelijk zijn van onze vervoerders, kan het helaas voorkomen dat er soms een vertraging optreedt.
Heeft u toch nog vragen? Geen probleem! U kunt contact opnemen met onze klantenservice via:
- Telefoon
Track & Trace
Met Track & Trace kunt u uw pakket gemakkelijk volgen. Auto en Anders heeft verschillende vervoerders en uiteraard krijgt u hier een Track & Trace code van. Deze krijgt u via de e-mail op de dag van verzending. Op het moment dat u van ons de Track & Trace code heeft ontvangen is de zending meegegeven aan de transporteur. In extreme gevallen kan het soms een dag duren voordat er iets zichtbaar wordt op de link. In de meeste gevallen kunt u vanaf middernacht de zending volgen en wordt deze de volgende dag aan u uitgeleverd.
Verzendkosten
Nederland:
€ 8.25
Gratis verzending vanaf € 100
Belgie:
€ 13.90
Duitsland:
€ 13.90
Gratis levering geldt niet voor:
- volumineuze goederen;
- bestellingen die verzonden worden buiten Nederland;
- leveringen naar eilanden.
- Gewicht boven de 20kg
Bezorgopties
Auto en Anders werkt samen met de volgende vervoerders, die ervoor zorgen dat uw pakket netjes bij u thuis wordt bezorgd:
- DPD
Auto en Anders zorgt ervoor dat uw bestelling netjes wordt verpakt, zodat een van onze vervoerders uw pakket snel bij u kan bezorgen.
Je bestelling op een ander adres laten bezorgen
Bij Auto en Anders heeft u ook de mogelijkheid om uw bestelde producten op een ander adres te laten bezorgen.
LET OP:
Wanneer u deze optie gebruikt, zorg er dan voor dat u het juiste adres invoert waar op dat moment het pakket naartoe moet.
Uw bestelde producten bij ons in de winkel ophalen? Dat kan!
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en afgerond, kunt u de optie ‘afhalen’ aanvinken.
Als uw pakket zwaar beschadigd is bij aankomst, kunt u het direct weigeren bij de bezorger.
Is uw pakket echter incompleet? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Zorg ervoor dat u uw bestelbon of factuur bij de hand heeft, zodat we aan de hand van het ordernummer samen kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan.
Bij schade aan het product, maak duidelijke foto’s en stuur deze samen met het ordernummer en uw telefoonnummer naar info@rislonebenelux.nl. Wij zullen uw melding zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Pakketje niet ontvangen?
Heeft u uw bestelling na 3 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Maar voordat u dat doet, raden we aan eerst het volgende te controleren:
- Heeft u het juiste adres, inclusief postcode en huisnummer, ingevoerd?
- Heeft u misschien een niet-thuis-kaart van de bezorger ontvangen?
Als beide punten kloppen, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Auto en Anders. Zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand heeft, want daar zal om worden gevraagd.
Wij gaan vervolgens zo snel mogelijk voor u na wat er aan de hand is en zorgen voor een oplossing.